mandag, september 03, 2012

Tilbage til Erritsø ... om ikke så længe!

Hvis det er rigtigt at gamle mennesker altid synes, at tiden går helt vildt hurtigt ... så er jeg skisme nok ved at komme op i årene.

For hvad sker der lige for at der kun er 40 dage, eller noget i den stil, til den der K-dag (den store konvertering af Jyske Bank ind i vores systemer)?? Det er jo bare lige et par dage siden Slamberten og jeg satte kursen mod Silkeborg i vintermørket.

Men ... Slamberten er jo skiftet ud, og der er lige pludselig gået godt og vel 1,5 år - faktisk nærmere 2.

Mit fremtidige job er på plads, mere eller mindre, og jeg er godt tilfreds ... selvom jeg allerede er lånt ud til en anden afdeling for en tid :o) Jeg er så småt i gang med et par opgaver, og dermed begynder jeg at lukke lige så stille ned for mine aktiviteter i Silkeborg. 

På torsdag skal vi have projektafslutning .. og det bliver lidt underligt og vemodigt, for om få uger spredes teamet for alle vinde. Det er lidt mærkeligt. For det har jo været nogle gode år, vi har arbejdet sammen, synes jeg, og det er trygt og velkendt.

Men jeg tror det bliver rigtig godt. Det er sundt (om end lidt angstprovokerende) at blive smidt ud i noget nyt, og ind imellem tænker jeg, at jeg nok godt kunne have fundet på at søge videre uanset, bare for at prøve noget andet.

Jeg glæder mig til at få mine morgener tilbage. Til at møde kl. 8 i Erritsø, i stedet for kl. 8 i Silkeborg. Til at spise morgenmad sammen med Bruno og Kristian - og til at kunne cykle på arbejde igen :-)

Ingen kommentarer: