fredag, juli 23, 2010

Feriestatus

Så er den første ferieuge godt brugt. Vejret har været skønt, og vi har nået en masse ... både af det behagelige og det nyttige.

Antal bøger læst:
2 igangværende (Richard Dawkins "The blind watchmaker" og en Harry Potter-bog på engelsk...)

Antal timer tilbragt i solen med bøger:
Nok til at jeg er blevet lækkerbrun over DET HELE!

Antal kabaler spillet på iPhone:
Ahem ... det er fortrolige oplysninger, er vi ikke enige om det??

Antal besøg i Bauhaus:
2 stk.

Antal badeværelser færdiggjort:
1 stk - der mangler kun småting ... herligt!

Antal gæstebud:
2 stk - bonusdatter & kæreste, og senere et hold gode venner.

Antal måltider indtaget indendørs:
ET - og det var i aften, hvor det regnede. Ellers har regnen været så venlig at indfinde sig EFTER kl. 22 om aftenen.

Antal gåture ned i byen:
Mange.

Antal kg. madvarer slæbt hjem:
Uha ... mange! Med 3 voksne børn hjemme samt to kærester på deltid, går der meget mælk, rugbrød, cornflakes, pålæg og alt muligt andet til.

Antal stuegulve skrubbet med sæbevand:
1 stk ... jeg følte mig vildt overskudsagtig idag.

Antal TdF-etaper fulgt nøje på tv:
Vel en 3-4 stykker. Og så det løse. Ellers havde det jo også været totalt overflødigt at have et hus, og en sofa.

Antal masker strikket på igangværende strikketøj:
Lige præcis NUL - er der ikke en lov imod at strikke når der er godt vejr - særligt når man er igang med en stor norsk striktrøje?

Kæft hvor er jeg bare god til at slappe af. Hvis jeg slapper mere af, tror jeg at jeg tisser i bukserne. Stik mig bare 2 ugers ferie mere.

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Uh det lyder godt! Jeg tror da også lige at jeg napper mig en uge mere ;)

Lizelotte sagde ...

Ferie er godt for sjælen, Anna :-)