torsdag, marts 25, 2010

Uhhhmmm forår!

Årh vejret har været skønt idag!

Jeg har siddet inde hele dagen indtil kl. 16 og sukket hver gang jeg kom til at kikke ud ... men da jeg fik fri, og den tur til frisøren, som Kristian har trængt til længe, var overstået - tog jeg revanche!

Bruno og jeg snørede skoene og gik en dejlig lang tur i byen. Det var skønt! Der er ikke rigtig begyndt at blive grønt endnu i haverne og på volden, men luften var lun og lækker. Vi snakker så godt mens vi går, og så fik vi lige afleveret en stak Baghjulsblade.

Der sker meget i byen lige nu - det er spændende at følge med i det nye Domus Axel, og jeg glæder mig til at besøge den nye H&M som åbner imorgen!

Jeg nød også, som altid, de mange smukke huse og spøjse detaljer. Jeg kan mærke, at det snart er tid til en fotosafari ... så kan I komme med mig rundt i Fredericia - jeg vil godt dele :-)

Ingen kommentarer: