mandag, februar 08, 2010

Travl og glad

Forkølelsen er så småt ved at slippe taget i mig. Jeg har det så godt, at jeg har lidt svært ved at huske at tage min penicillin for bihulebetændelse, selvom jeg stadig lyder lidt tæt når jeg snakker.

Der er fuld fart på, både på job og i fritiden. Weekenden var dog heldigvis stille og rolig.

Fredag nød jeg en hyggelig kvinde-aften, med de andre kvinder i afdelingen (samt en enkelt som forlod os sidste sommer - men det er et svært netværk at forlade).

Lørdag var vi lidt huslige ... i november 2008 fik vi nye vinduer i, men vi fik ikke liiige sat de sidste lister på og fik malet karnapvinduerne indvendig. I lørdags satte Bruno listerne på, og jeg malede første gang. Det går fremad :D

Søndag stod den på motion - Bruno kørte vintercup, og jeg tog i Dansk Fitness. Fredag aften havde vi nemlig gejlet hinanden op til at deltage i både Feminas og Alt for Damernes kvindeløb her i Fredericia, så jeg var motiveret til at prøve benene lidt. Så den stod på løbebånd, og det gik okay. Men jeg må konstatere, at jeg stadig mærker den fiber, jeg pådrog mig sidste sommer, i højre baglår :-(

Jeg satser dog på at træne det forsigtigt alligevel.

Jeg nuppede også lidt styrketræning og en tur på Nordic Walkeren, så jeg var godt brugt, da jeg kørte hjem.

På job er der fuld gang i den. Jeg er ved at starte et nyt projekt op, og det ser RIGTIG spændende ud - og har stor direktions-bevågenhed. Det er jo herligt, for mon ikke jeg så kan få liiige de ressourcer, jeg har brug for? Men det betyder også, at min kalender er plastret totalt til med møder - det er lidt en udfordring at nå at følge op på dem også.

Oh well - jeg skal nok få det til at gå op i en højere enhed, uden at få stress eller noget. Heldigvis er jeg ikke særligt disponeret for at blive arbejds-stresset. Det går først galt når der er følelsesmæssigt pres på.

Ugen byder OGSÅ på:
  • mavedans - juhuuu, det starter igen!
  • møde om blå mandag (skønt poden ikke skal konfirmeres, skal han med alligevel)
  • X-tet-øveaften
  • en gang spinning mere
  • X-tet-koncert

... så mon ikke jeg er klar til at holde weekend, når vi når til fredag?

Kom frisk, spændende og afvekslende uge!

Ingen kommentarer: