mandag, december 21, 2009

Tagget af Lupo

Det er heldigvis længe siden jeg er blevet tagget sidst ... men here goes ...

Tre ting jeg husker, som var det igår:
Da jeg faldt af cyklen som lille "dreng" og slog hul på hagen. En lidt skødesløs omgang med kantstenen resulterede i en tur ud over styret, og en venlig mand eskorterede mig hjem. Faktisk halv-slæbte han mig - det var min første erfaring udi smerte-inducerede besvimelser.

Lyden, da jordemoderen klippede mit mellemkød ved Andreas' fødsel. Puhaaaa ... det lød som når man parterer kylling. Og var sandsynligvis ganske unødvendigt (har siden født 2 børn uden den slags indgreb) men nærmest procedure dengang, for 22 år siden.

Første gang, jeg kyssede ham, jeg deler dyne, budgetkonto og avis med. Men det vil jeg ha' for mig selv :-)

Tre ting, jeg ikke kan li'
Laks .... det ser så lækkert ud, men jeg hader smagen.

Når jeg ikke ved, hvor jeg har folk henne.

Fuldskæg. Tag det af, mænd. Langt flertallet af jer ser bedre ud uden.

Tre ting, jeg kan lide
Sommer og sol og varme - gerne MEGET varme. Overvejer nogen gange om jeg er vekselvarm.

Tid sammen med min familie - mine unger og ham jeg elsker. Min mor og mine søskende.

Mit job.

Tre sange, jeg hører lige nu
Tina Dickows "Magic".
Madrugadas "Majesty".
Mel & Kims "Rocking around the christmas tree".

...og så skråler jeg med på en cd med Sweethearts julemusik ... "en kold kold xmas fra kassen".

Tre tv-serier jeg følger med i
Jamen, det gør jeg simpelthen ikke. Der er ikke en eneste. Ikke af princip-årsager, men jeg er bare ikke noget seriemenneske. Sådan er det.

Til gengæld ser jeg gerne film - og nupper et afsnit af Top Gear.

Tre blogs jeg læser dagligt
Og det gør jeg så heller ikke. Mit forhold til blogland er blevet lidt ensidigt ... ca. en gang om ugen surfer jeg lidt omkring, og læser lidt hist og pist ... men jeg er ikke den blog-a-holic jeg var engang, hvilket min kommentar-aktivitet nok også afspejler.

Skal jeg nævne tre favoritter må det i flæng blive:

Susling. Skønne søster susling er altid god for en skæv og syreholdig smagsoplevelse.

Mesmerized. Ordekvilebristen Anna er ikke altid munter læsning, men jeg hænger på i forhåbning om en slags happy ending ;-)

O'Manne. Bare fordi jeg godt kan li' Anne :-)

Ikke fordi jeg ikke elsker alle jer andre ... men tre, blev der sagt :-)

Tak for tagget, Lupo. Jeg vil tillade mig at undlade at tagge andre ... men feel free, hvis I har lyst!

7 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jeg kan også rigtig godt lide dig, SmukkeLotte.

Lupo sagde ...

Dejlig læsning, Lizelotte! Især nyder jeg at læse om, hvor glad du er for din mand og din nære familie :) Hav nu en rigtig god jul sammen med dem! *knus*

Lizelotte sagde ...

Anne ... :D

God jul i garagen til dig, Lupe - og tak for dine pæne ord.

Anna sagde ...

arjmen tak! Jeg kan afsløre at vi arbejder seriøst på en happy-end i forfatterteamet for tiden :D

Lizelotte sagde ...

Anna, der sniger sig godtnok nogen lidt happy ending-teasere ind engang imellem :D jeg krydser fingre...

susling sagde ...

Kan du ha' en rigtig varm, glad og krælighedsfuld jul!

(Tak iøvrigt for de pæne ord. Jeg har gået og tygget lidt på dem: Skæv og syreholdig...Hm :-)

Lizelotte sagde ...

Susling, det var HELT klart ment som en kompliment :D