tirsdag, oktober 06, 2009

Livsnyderen goes nostalgic

Jeg ved ikke helt hvordan det startede.

Måske et lille anfald af nostalgi - jeg skulle lige tilbage til dengang jeg startede i min nuværende afdeling, muligvis fordi jeg har fået at vide i mandags, at jeg skal "skilles" fra min nuværende afdelingsleder, som jeg har været (og er!) rigtig, rigtig glad for....

Så jeg var lige tilbage i maj 2007, der.

Det ene førte det andet med sig, og jeg blev mindet om en masse sjove stunder, nogen frustrerede stunder og et par banebrydende afsløringer om mig selv, for ikke at tale om øjeblikke med stærke meninger.

Det allerbedste var dog, at jeg endte i nogen december-indlæg, som nærmest osede af gløgg og julehygge... og så var lidt som om mine efterårs-blues lettede lidt :-)

Summa summarum fik jeg bare genopfrisket rigtig mange gode stunder, og blev til tider helt overrasket over min egen "veltalenhed" :-)

Jeg fik kikket på billeder af nogen børn, der var meget yngre end de er nu.

At have en blog som min - der efterhånden har været i live i 3½ år - er som at have et fotoalbum og en dagbog slået sammen. Det er farve- og ordbilleder af mit liv.

Og nogen gange kan alle minderne næsten redde min dag :-)

Ingen kommentarer: