lørdag, oktober 10, 2009

Ferie uden ferie

Jeg er helt vildt i efterårsferiestemning.

Og det sjove er, at jeg slet ikke har efterårsferie :-)

Igår sendte jeg Kristian ud til sin far - han skal holde efterårsferie der, sammen med Bodil og John. Bruno og jeg nød (som altid) voksentiden - denne gang med en skøn date. Vi var i biografen i Kolding - Skt. Nicolai Bio - og se Almodovars "Brudte favntag" med bl.a. Penelope Cruz. Dejlig film! Bagefter nød vi en dejlig middag med et godt glas vin til.

Idag er Andreas kommet hjem. Han ankom lige til frokosttid, så da han kom ind af døren, kunne vi sætte os til et veldækket frokostbord. I aften skal vi stor-hygge os med landskamp, specialøl og lidt chips.

Så jeg er totalt i efterårsferie-stemning. På mandag har jeg godtnok også fri - men det er fordi Brunos stedfar, Bent, fylder 70. Vi skal op og hjælpe med at fejre ham, det kræver en fridag.


Andreas bliver hængende indtil torsdag, tror jeg. Ind imellem har han aftaler med de venner, han har her i byen, men når han ikke har det, skal vi hygge os sammen. Tirsdag har JEG en veninde-aftale, men onsdag arbejder jeg hjemme, og så kan vi jo spise frokost sammen.

Det bliver anderledes end den "normale" hverdag, fordi der ikke er nogen, der skal sendes i skole og jages til at lave lektier :-) og fordi Andreas er her.

Næste weekend får vi besøg af nogen dejlige mennesker, jeg er allerede igang med at fundere lidt over hvad vi skal spise, og hvad vi skal foretage os i øvrigt. Jeg glæder mig - til hele ugen!

Ingen kommentarer: