mandag, juli 13, 2009

Mikro-blogtræf :-D

Nu er der kun 3 arbejdsdage til, at jeg går på ferie.

Jo, du læste rigtigt.

For i morgen holder jeg en feriedag, og så hopper jeg på et tog til Smilets By, hvor jeg holder et mikro-blogtræf med en skæg og klog blogger - nemlig Anne O'Manne.

Vi har det sidste års tid gået og sagt "Nej NU skal vi osse snart...." og det er, hvad det er blevet til.

Men nu har vi simpelthen gjort alvor af det, har vi.

Og jeg glæder mig. Det kan næsten ikke undgå at blive sjovt og hyggeligt.

4 kommentarer:

Elizabeth H. sagde ...

Det lyder vældigt hyggeligt.
Anne er en gæv pige :-)

Annie Fryd sagde ...

Det lyder hyggeligt... Håber I får en skøn dag :0)

Unknown sagde ...

mikro-blogtræf ER bare fede!

;D

Lizelotte sagde ...

Jeps ... hun er gæv, det var hyggeligt og LIGE min slags blogtræf (til de "rigtige" er der som regel alt for mange jeg ikke har læst .... og det er jo lidt pinligt....)