lørdag, maj 23, 2009

Sjælden salighed

Det er bare SÅ dejligt, når alle mine 3 unger er her under mit tag på en og samme tid.

Andreas har været hjemme - fra torsdag og til idag - og har bl.a. givet mig den fødselsdagsgave, han havde lovet mig: en voksbehandling af mazdaen. Den er blevet fin og skinnende rød igen, og det er dejligt.

Vi har bagt kage og hygget, og Andreas og jeg har været i bio og se Star Trek ... en VIRKELIGT fed film hvis man er sci-fi fan, og ikke mindst hvis man er lidt trekkie.

Nu er han kørt - i den nypudsede mazdabil - til Kibæk for at besøge sine bedsteforældre. Han har fået lov til at låne dytbilen indtil han kommer hjem igen om 14 dage. Så jeg satser hårdt på godt cykelvejr :D

Bruno har arbejdet som en lille hest med flytte-væg-projektet. Kristians værelse er klar til at blive malet, men han foretrækker at vi venter til en dag, hvor han er hos sin far - så han ikke skal sove i malingsdunsten. Så det gør vi.

Gæsteværelset har fået gipsvægge op, og Bruno kan spartle første gang. Han har købt nyt loft der ind til, som han også skal have sat op. Når det er gjort, skal der tapetseres der inde også, og det skal males.

Så mangler vi kun at gøre noget ved gulvene. Gulvet i det gamle gæsteværelse var nemlig IKKE høvlet af, så nu er der en rektangel af "gammelt" gulv i Kristians værelse. Det skal vi have en gulvmand ud at gøre noget ved, og han skal også ordne gulvet i gæsteværelset - når han nu er der alligevel.

Det begynder kort sagt at tage form - og det er rigtig dejligt!

Og så går vi ellers bare og nyder, at vi har fri. Næste uge er også en kort uge for Bruno og mig - vi holder fri fredag, og har store planer for weekenden :D

Ingen kommentarer: