torsdag, maj 14, 2009

Sikke en uge!

Det har været en pænt heftig uge ... eller rettere, jeg burde sige måned.

Vi har haft travlt på arbejde - meget travlt. På den gode måde, forstås ... jeg har hele tiden kunnet overskue mine opgaver, men jeg har også vidst, at jeg skulle rubbe neglene for at nå dem.

Der har været meget at gøre udenfor arbejdstiden også, og tiden er fløjet afsted. Jeg har sådan set haft det fint med travlheden, men har også kunnet mærke, at det er godt at det snart peaker.

Bl.a. har jeg døjet ret meget med hovedpine. Det har varet en del tid - faktisk var jeg i ugen op til Lillebælt ½ maraton ved lægen og få målt mit blodtryk og lige blive tjekket, fordi jeg ikke ville løbe 21 km uden at være sikker på, at jeg var fysisk okay.

Blodtrykket er lige så fint som det plejer at være, så jeg gætter på at hovedpinen skyldes nakkespændinger, som igen skyldes travlhed. Stress nægter jeg at kalde det - for jeg er vitterlig ikke stresset! Jeg ville måske blive det, hvis jeg fortsatte i samme tempo i 4-5 måneder i træk - men heldigvis sætter vi vores produkt igang på søndag, og når vi så har samlet op, starter vi lige så stille op med fundering af et nyt projekt.

Idag strammede jernbåndet sammen om hovedet igen. Men lige nu har jeg det bare rigtig, rigtig godt. En lækker løbetur på volden, en slapper med min bog, en gåtur ned i byen og købe ind sammen med Bruno, aftensmad .... jeg føler mig som et nyt og bedre menneske.

Hvis jeg så bare kan finde ud af at komme i ordentlig tid i seng ... så tror jeg i morgen bliver en fin dag også.

Ingen kommentarer: