søndag, februar 15, 2009

Dejlig weekend

Vi har haft en dejlig weekend - en perfekt afslutning på en dejlig uge i tosomhedens tegn.

Vores gæster kom heldigvis uden problemer frem til Fasanvej, og over de kærligt krydrede retter, som kom på bordet (rogan josh med hjemmebagt naan og ris-pilau med ærter, mandler, gurkemeje, kanel og rosiner - samt en indisk dessert med sukkerstegte bananer og safrankrydret yoghurt) gik snakken i alle mulig retninger.

De var dejlige gæster ... bloglands sensuelle barfodsdanser og hendes lige så dejlige mand. Og det bliver helt sikkert ikke sidste gang, vi bryder brød og fletter samtaler med dem. Skønne og dejlige mennesker er de - vi er heldige at vi har mødt dem.

Idag gik vi en lang lang tur og dovnede i sofaen til en film. Nu er Kristian kommet hjem (og Bodil har været her og fået mange kram) fra en dejlig skiferie... så tosomheden er forbi, men det gør heller ikke noget...

Det har været en skøn uge. Vi er godt ladet op.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg havde regnet ud at Annie var den heldige gæst :-) Det lyder som en lækker menu, jeg tror jeg skal stå i lære hos dig :-)

Hils familien

Lizelotte sagde ...

Jahh det var jo lidt tydeligt af hendes kommentar :)

Du kan bare komme og få et kursus, Lene ... eller få et par opskrifter :)

Annie Fryd sagde ...

Ihh, med sådan en rosende omtale glæder jeg mig bare over, at min identitet er "afsløret". Det var en pragtfuld aften med helt fantastisk mad og ikke mindst pragtfuldt sanseligt selskab. Vi har så meget mere at drøfte og udveksle, og vi tænder rigtig gerne op i vildmarksbadet til en nærværende og hyggelig aften i jeres skønne selskab, med bobler til :0)

Lizelotte sagde ...

...velduftende bobler, vel at mærke :O)