lørdag, december 06, 2008

Så skal der festes!

I aften skal jeg til julefrokost. Som faste læsere måske kan huske, er jeg en stor fan af mit firmas julefrokost.

Det er årets fest-højdepunkt, og jeg er helt sikker på at det bliver helt vildt sjovt.

En god veninde kommer herind, og så skal vi have noget (tyndt!) lys gløgg og hygge lidt, inden bussen kører nede fra banegården. Der er kun 5 min. gang derned, men hvis ikke vejret bliver bedre, har søde Bruno lovet at køre os derned.

I det hele taget er han en dejlig overbærende mand. Han bliver hverken sur eller jaloux, og han rækker bare armen ud og finder sig pænt i at blive sprit-åndet på af en lettere overrislet og ofte temmelig kærlig Livsnyder, som har haft en forrygende aften og nu vil ligge i arm med sin søde mand (som regel også RIGTIG dejligt når man lige har været ude at gå i decembernatten i små sko, nylonstrømper og kjole).

Han rynker heller ikke bryn over, at jeg snorker uvanligt længe i morgen tidlig, og ikke ligefrem opfører mig som en hvid tornado eller noget i den stil :)

Han bliver heller ikke sur, hvis Lene og jeg finder på, at vi lige skal en tur ned og ha en enkelt godnatøl. I det hele taget er han yderst overbærende overfor, at jeg er lidt af en festabe ... og det er jo dejligt.

Det skal nok blive sjovt i aften.

3 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Håber du får en forrygende sjov og overrislet aften. Og en varm favnende mand at kravle ind til, når du vender hjem.

Rigtig god fornøjelse!

Lizelotte sagde ...

..åhja ... sjovt ...estimeret tid til mande-putning: 5 minutter...

Mona sagde ...

Så lige dit festbillede på Facebook - hvor ser du bare slank og lækker ud! Tillykke med vægttabet!!