onsdag, december 17, 2008

Mås på piedestal

"High heels put your ass on a pedestal - where it belongs!"

Citatet har jeg fået fra Lupo, i en kommentar til mit indlæg om mine nye drømmesko.

Og måske VAR det mine hæle - som idag var høje, om end på den lidt mere moderate måde end mine nye Irish Pumps fra Bianco kan præstere - som ganske enkelt anbragte min mås i klaskehøjde tidligere på dagen.

Her op til jul står Vinklubben for at indhente nogle gode tilbud til alle vores kolleger - og i dag var dagen, hvor vi hev vinkasser af paller og pakkede ud og sorterede.

Jeg stod med min (i dagens anledning) skindklædte bagdel lige op i luften, mens jeg var ved at lukke en vinkasse op, da et højt "KLASK!" lød - jo, det var en dristig herrehånd lige på Livsnyderens mås.

Der findes enkelte af mine kolleger, som kan finde på den slags, men den mest nærliggende - ja hun ligger hjemme med influenza. Så jeg så mig undrende omkring, og kunne konstatere, at synderen var en af de rapkæftede gutter, jeg til daglig deler bygning med. Men han plejer altså ikke at gå og klaske mig bagi.

Hans forklaring lød vist noget i retning af, at jeg nærmest bad om det - når jeg stod der med skindbuksemåsen i vejret. Men måske var det i virkeligheden hælene på mine brune kunstlæderstøvler (også fra Bianco) som anbragte min røv på den der piedestal?

Hvem ved .... ihvertfald heldigt for gutten, at jeg er over 40 og at den slags dermed falder ind under "personalegoder". ;)

4 kommentarer:

anjoe sagde ...

Humoren er så sandelig stadig i bedste behold *LOL*

Anonym sagde ...

Yes! Lad os få måsen på piedestalen :D

Annie Fryd sagde ...

Sikken en kollega...sådan at friste over måde med sin struttende læderklædte rumpet i vjret. Tror pokker han blev overumplet af fristelsen. Og et klask på en stram læderbuksenumse har nu også en særlig lyd ;0)

Lizelotte sagde ...

Annie, du er så dejligt kinky! Stort julekram herfra :)