fredag, oktober 31, 2008

Man kunne blive træningsnarkoman ;)

Jeg har købt mig et medlemskab af fitnesskæden Equinox. Har ellers trænet i Forever, men Equinox ligger meget bedre i forhold til hvor jeg bor nu.

Jeg har fået lagt et træningsprogram, specifikt rettet mod at genoptræne mine ryg- og skuldermuskler. Så jeg knokler i maskinerne, og på den lange bane regner jeg med, at det kan hjælpe mig af med mange af de muskelspændinger, jeg døjer med.

Equinox er særdeles veludstyret - bl.a. findes der et wellnessområde, hvor man iført badetøj kan gå i boblebad, dampbad mv. Det ser lækkert ud, men jeg viser mig ikke i badetøj i sådan et unisex område før om et par kg. :/

Og så opdagede jeg her den anden dag endnu et virkeligt gode ved Equinox.

Det var den dag, hvor jeg kom til at se mig omkring og opdagede, at jeg var omgivet af størstedelen af Fredericia HK's førstehold. Mmmmm-hmmm. Inspirerende! Så megen mandlig velbyggethed samlet på så lidt plads :D

Man kunne jo næsten blive træningsnarkoman ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

"før om et par kg" Hehe, det bliver da før end du aner, med de træningspartnere!

Lizelotte sagde ...

Ja for hytten, Lupo ... og pulsen kommer jo helt automatisk lidt op med den udsigt... :D