lørdag, oktober 25, 2008

Er det ok at kysse sin laptop?

I sidste uge spillede min trofaste "lappie" mig et væmmeligt puds.

Den havde glemt alle de fingeraftryk, jeg har læst ind i den - og jeg havde glemt mit password til at lukke den op, fordi jeg altid bare brugte min højre pegefinger.

Efter mange forsøg på at gætte mit password (som oprindelig var i mit standard-system, men som jeg havde skiftet, fordi Andreas lånte min PC uden at spørge først...) spurgte jeg Bodil og Kristians far om råd - han er nemlig en wiz til alt det der med PC'er.

Han pegede mig i retning af en guide til at nulstille password bagom systemet, men jeg havde nogle problemer med at få pc'en til at læse den bootcd, jeg havde brændt.

I dag var han så rar at komme omkring med en bootcd han har brændt og testet hjemme og vupti-dupti, så var jeg på min elskede lappie igen.

Jeg har lovet ham, at hvis han engang står og mangler en festsang, skal han bare sige til! Så nu står jeg i gæld :) godt at have en rar og venligsindet exmand!

Og for pokker, hvor er det dejligt at have hul igen til min dejlige laptop - der er nu ikke noget som at stene i sofaen med facebook og blogs og andet hejs. Og det er lidt bøvlet med et stort dyr af en stationær pc.

3 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Jeg er kommet til at tagge dig ovre hos mig... :0)

Anonym sagde ...

Det (var) jeg også :)
Jeg trækker mig gerne.

*knus*

Lizelotte sagde ...

Hej begge to - det var pænt af jer at tænke på mig :)