søndag, maj 25, 2008

Weekenden der blev væk

Hov ... nu er den næsten væk, den her weekend.

Ungerne har været hos deres far, og Bruno og jeg har arbejdet - primært med karnapværelset, og rengøring. Vi har pillet gulvtæppet af karnapværelset (det var sådan et børnetæppe) og gjort gulvet rent neden under.

Vi har lappet huller i væggen og gjort klar til male. Og så har Bruno malet fordelingsgangen ovenpå - den var meget 90'er laksefarvet.

Lørdag arbejdede vi indtil kl. 20, og så gik vi ind til byen for at finde noget aftensmad. Vi endte på Fredericia Bryghus, hvor vi fik nachos med kylling og en "husets øl".

Bagefter gik vi en tur rundt i byen. Da vi kom forbi Den Engelske, så vi at Tom Donovan spillede derinde - og vi blev enige om at tage en øl, og måske finde ud af hvornår han spillede.

Vi endte med at hænge ud der til et par øl og hele koncerten - og var hjemme kl. 00.30. Super hyggeligt og helt spontant - det er sådan noget man kan, når man bor i gå-afstand fra byen.

I dag har vi arbejdet videre, nydt solen lidt og så har vi set lidt Giro d'Italia - nu har de ramt bjergene, så gider vi godt følge lidt med.

Sikke en dejlig weekend.

Kristian er kommet hjem fra sin far - Bodil bliver der indtil onsdag. Det er dejligt, at hun hygger sig sammen med ham, det gør mig glad.

I morgen er det arbejdsdag - og for en gangs skyld en HEL femdages uge :-)

God arbejdslyst til jer allesammen...

4 kommentarer:

Lene sagde ...

og vi kørte forbi Fredericia og tænkte på jer :-)

Anonym sagde ...

For en gangs skyld havde jeg ikke den der "Hjæælp, hvor blev weekenden af"-fornemmelige i aftes. Jeg har nemlig sagt mit arbejde op og er fritstillet - jeg holder med andre ord fri resten af maj og ihhhhh, hvor det giver søndagaften en hel anderledes "farve". Det er om at nyde det ;-)

Lizelotte sagde ...

Lene, I kunne da bare være kommet ind forbi :-)

Helle, DET må være deeeeeejligt!!

Lene sagde ...

Vi var så trætte, og vi tænkte I nok havde travlt, men vi kommer :-)