onsdag, maj 21, 2008

Opsummering

I denne uge....

- har jeg oset Aalborg tynd og hygget mig med min mor.
- har jeg løbet en tur på volden, som bare var dejlig!
- har jeg bekymret mig, da det brændte i Fredericia, og jeg ikke havde tjek på alle mine kyllinger
- har jeg haft rimeligt mange jern i ilden på jobbet, på den gode måde
- har jeg undret mig over at svenskerne, som ellers plejer at have mange løftede pegefingre over de intolerante danskere, har virkelig store problemer med nynazister
- har jeg været ude at spise med X-tetten og de herrer, vi sang koncert med
- har jeg fundet ud af at en af herrerne har en datter i Kristians klasse...
- har jeg sendt mange tanker til min svigerfar som pt. er indlagt på sygehuset
- har jeg sendt lige så mange til min svigermor...
- har jeg endnu et par løbeture til gode
- har jeg meldt mig på bordtennis-banen (eller hvad det hedder) på arbejde
- kan jeg se frem til et afdelingsarrangement fredag med indbygget bevægelse

Og det er kun onsdag endnu.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej. Ja, du har mange jern i ilden og når også meget. Tak for et dejligt besøg.
Knus fra Mor

Lizelotte sagde ...

Hej mor - selv tak, fornøjelsen var i høj grad på min side. Det er stor-afslappende, sjovt og hyggeligt at tage en feriedag sammen med dig :o)
Knus til dig osse...

Anonym sagde ...

Bliver der mon mulighed for at puste ud i weekenden? :-)

Lizelotte sagde ...

...vi har ihvertfald ikke alverden for :-)