fredag, maj 23, 2008

Drømmetyder søges

I går morges vågnede jeg og undrede mig.

Hvor pokker kommer det fra, det jeg drømmer om natten??

Vækkeuret rev mig ud af en drøm, hvor jeg var på camping med pigerne fra X-tetten. Jeg var på vej rundt på campingpladsen, ned ad en bakke, på rulleskøjter.
Jeg havde en madpakke i en plasticpose i hånden, og en gennemsigtig plasticbadehætte på (?!?).

En ganske dagligdags hændelse i livsnyderens tilværelse - not!

Er der nogen drømmetyderkyndige, der vil give et bud på, hvad det betyder??

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haha, jeg kan desværre ikke give noget bud på tydning, men det mentale billede er uvurderlig! :)

Lizelotte sagde ...

Ja det ville være yndigt, ikke?

anjoe sagde ...

Måske skal du være glad for ikke at få "oversat" den drøm, det vil måske give større spekulationer :o]

Rigtig god weekend til dig og dine...

Mona sagde ...

Så meget som du nyder både camping, X-tetten, at have det sjovt (rulleskøjterne) og i øvrigt at være ret åben omkring dig selv (plasticposer og -hætte), så synes jeg egentlig drømmen bare fortæller dig, at du ER livsnyder, og at du praktiserer det åbent og ærligt!

Men det er måske alligevel for nemt?

God weekend fra mig!

Lizelotte sagde ...

Anjoe, jeg har gjort mig tanker i den retning :-)

Mona - tak, det var en rigtig sød fortolkning, som elegant veg udenom emner som fetichisme mv :-)

Tina - omme i London sagde ...

Fniiis - jeg tror du skal goere som mig: holde dine droemme i droemmeland; vi risikerer at blive spaerret inde!