mandag, december 17, 2007

Lidt mere 2007...

.... ja - 2007 var jo også meget andet end det, jeg ønskede mig i 2007. Selvom jeg er en vis quinde, havde jeg jo alligevel ikke forudset alt.

Skulle jeg trække andre højdepunkter frem, må det blive at 2007 OGSÅ var året hvor:

* min mor troede jeg optrådte i Tidens Kvinder

* jeg rent faktisk var at finde i Hendes Verden

* det lykkedes Bodil at jokke en nål op i foden, og en hårdtarbejdende læge at hive den ud igen

* jeg afslørede Brunos smag for at afsynge bizarre sange

* Kristian sprang ud som hård banan

* Livsnyderen International - min engelske søsterblog Zest for Life - så dagens lys

* Livsnyderen og kæreste drog til barndomslandeten dejlig kæresteweekend

* Livsnyderen indtrådte i Bankdatas vinklubs bestyrelse

* Livsnyderen smed det lange hår!!

* Livsnyderen hang lidt i bremsen, måtte tage 14 dages timeout og kom stærkt tilbage!

* Bodils KONfirmation blev til en NONfirmation

* Andreas kom i Dronningens klæ'r

* jeg fandt mig selv i Jyske Banks kundeblad

* Livsnyderen brød sammen og lod sig rive med af den bølge af doping-bekendelser, som prægede 2007

* et nyt kapitel startede for mig - rent jobmæssigt

* Andreas-sønnen fik Rex-mærke på og hans kæreste blev student

* Nogle af os var på kaserne-gæstevisit

* Mens andre cyklede herkulisk igennem

* vi holdt ferie i Sydfrankrig - for en gangs skyld...

* Andreas optrådte offentlig med en ornli bjørn på...

* min bonusdatter Christina gjorde Kina usikker

* der blev tid til sommer-livsnydning

* en kær kollega mistede sin lille datter :-(

* jeg besøgte Rom på en rigtig tøsetur

* jeg følte mig ung igen sammen med min gamle folkeskoleklasse

* Livsnyderen og hendes honey indtog dansegulvet i Fredericias svar på Vild Med Dans

* Livsnyderen tog på weekendtur med sin herlige svigerfamilie

* min baby-søn (ham på snart 12) udviste tegn på at ville blive teenager (HJÆÆLP)

* vi nød en vidunderlig efterårsferieLæsø

* jeg deltog i den største vinsmagning, jeg nogensinde har været med til....

* jeg mistede min is-skøjte-uskyld

...og mange andre ting, som jeg nok har glemt... :-) eller ikke vil fortælle her!!

OK - jeg kan godt se bagdelen ved sådan et blog-indlæg her - - nu gider I ikke læse min blog mere, I kan jo bare gå ind her næste år i december og læse alt om 2008...

Men når der nu er sket så mange ting i 2007 - hvordan pokker kan det så være gået SÅ hurtigt??

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen, så længe du siger jeg kan "se bagdele" så kan du da være sikker på jeg kommer tilbage! :)

Ellers ligner det da et godt år

Mona sagde ...

Lyder som et skønt, begivenhedsrigt og (for det meste) dejligt positivt år.

Sæføli' vil vi læse! Det giver god inspiration til hverdagen at læse dine indlæg.

Lizelotte sagde ...

Simon - det er IKKE fredag endnu...

Mona - det har også været et rigtig godt år, overordnet set...

Anonym sagde ...

Nej, men det er december! :P