tirsdag, november 20, 2007

Hvis jeg ikke smilede før ...

... kom jeg ihvertfald til det i morges, da jeg så, at min bloggende grandkusine i det nordjyske havde givet mig en vaskeægte award.

Tak Lene! Os, der har fået den, burde holde sådan en oscar-agtig fest, hvor vi skal ha' store rober på og se brandgodt ud :-) Det kunne da være hyggeligt, ikke?



Så er det, at jeg skal give den videre til fire andre - og det er jo meget, meget vanskeligt. Der er så mange, som får mig til at smile - men her kommer et seriøst bud på det:

Bruno - ikke så meget for hans blog, som mest handler om cykleture, men mere for det, at han gør min dag lysere, mit liv sjovere og i det hele taget forhøjer mit livsnyderindex betragteligt. Bruno, du får mig til at smile HVER dag!!

Suzy - som jeg næsten altid får et vældigt godt grin af at læse med hos .... det er ikke lige hver dag, jeg er forbi, men når jeg gør, smiler jeg altid fra øre til øre!

Pernille - sprød, sej og selvironisk. Jeg savner hende VOLDSOMT på bloggen og håber snart, hun er færdig med det speciale!

Simon - han er nørdet, sjov, følsom og har opdaget Rene Friis. Simon, keep on blogging...

Måske er I allerede blevet ramt ... så klebager jeg ... :-)

Jeg kunne sagtens ha' nuppet Lene en gang mere ... men det må man vist ikke... ;-) og hende HAR jeg vist også awarded engang...

7 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

ih tak :))))

Lizelotte sagde ...

Velbekomme, sjove Suzy :-)

Lommen sagde ...

Ja, det håber Pernille også selv... ;-) Mange tak, Livsnyder! Også for de søde ord. :-)

Lizelotte sagde ...

Godmorgen Pernille :-) Velbekomme!

Anonym sagde ...

Hvor var det bare en skøn nyhed at stå op til! Mange tak, Lizelotte!

Hvem kunne vide at Rene Fris skulle hjælpe mig mod toppen?

Lizelotte sagde ...

He,he, Simon ... du må lige skrive et takkebrev til ham! Så kommer han nok og hjælper dig med at plukke øjenbryn eller nåwed.. ;-) Velbekomme!!

Anonym sagde ...

Lizelotte, det kan jeg altså godt selv. Vi skriver jo trods alt 2007 og lever i en verden med Brockeback Mountain :)

Nå, jeg ville da spørger ham om ting som face wash, face scrub og alt den slags :)