onsdag, september 12, 2007

Svineheld!

Vi er urimeligt heldige i Bankdatas vinklub!

En af vores leverandører er HJ Hansen vin. De har længe haft planlagt en smagning på en restaurant i Odense, hvor Errazuriz' Chief Winemaker Francisco Baettig skulle deltage for at præsentere og fortælle om, hvordan man lver vine på et af Chiles største og mest velrenommerede vinhuse.

Nu er der kommet noget i vejen - og vi har fået tilbuddet om, at Francisco Baettig i stedet kommer her til Bankdata og laver en smagning med os.

Om vi siger ja?

Det kan du bide dig selv i knæet på!

Jeg glæder mig VILDT! Vinene fra Errazuriz er virkelig gode sager - og at få dem præsenteret af chefønologen er intet mindre end stort.

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Lucky you ... selv skal jeg til Amarone-smagning hos Magazzino Italiano i aften. Heller ikke dårligt, er jeg sikker på!

Lizelotte sagde ...

Ummenum ... Amarone ... jeg er en sand amaronegris. Skulle have været til amaronesmagning i morgen i Odense, men var nødt til at aflyse det... :-(

Mona sagde ...

Synd du ikke var der i går ... det var FEDT. Læs på min side ...!