søndag, juni 03, 2007

Sikke en dag!

Det har godtnok været en travl dag!

Kørte hjemmefra i morges kl. 9.20 for at besøge Andreas' kaserne i Høvelte, og var først retur på matriklen kl. 18.15. Så skulle der produceres noget aftensmad, for jeg skulle stille i Middelfart kl. 19.45.... jeg havde nemlig været så uforsigtig at love mig bort som arbejdskraft ifm. Melfar 24 hour challenge.

Bruno var allerede derovre - han kører nemlig. Fra kl. 10 i morges til kl. 10 i morgen formiddag.
Da jeg mødte ham ved 20-tiden, havde han kørt 125 km-ruten 2 gange, samt 30 km ruten 1 gang ... det var gået rigtig godt for ham!

Han ser stadig godt ud, og klager kun over, at han er øm bagi - og lidt øm i nakken også. Jeg tror han når de 500 km! Da jeg kørte hjem var han godt på vej mod 400 - så det skal da nærmest gå galt for ham i løbet af natten.

I morgen skal jeg op og heppe på ham, når han kører de sidste runder. Jeg synes, han er rigtig sej - og en lille smule skør - men jeg er stolt af ham! :-)

Billeder fra løbet, samt fra forældredagen i Høvelte kommer ... måske i morgen, eller på mandag. Lige nu vil jeg bare i seng og sove lidt, inden jeg skal over og heppe på min rytter...

Ingen kommentarer: