søndag, april 01, 2007

Søndagsrapport...

Det var en hyggelig dag i går!

Fredag var Bruno og jeg ude at spise, og vi gik en lang tur inde i Fredericia by. Vejret var lunt og dejligt. Vi sad og snakkede lidt sent, så vi sov lidt længere lørdag morgen.

Da vi endelig kom op, skulle vi have købt ind, men derefter sprang vi på hver vores cykel og kørte en tur ud i det dejlige forårsvejr.

I går eftermiddags kom så Carsten og Else på besøg. Vi skulle ha' en kop eftermiddagskaffe, og så var vi ude at spise på Cafe Device i Fredericia - en lille indisk restaurant. Maden er god der - men deres tandoori kylling vil jeg IKKE anbefale. Jeg var skuffet - tør kylling i kedelig tomatsovs, slet ikke deres vanlige standard.

Bagefter stod den på Pink Floyd Project på Fredericia Teater, og det var RIGTIG godt. Animals,Wish you were here og Dark Side of the moon var det dominerende, men de spillede også andre ting.

Blandt højdepunkterne var Great Gig in The Sky ... som virkelig fik vist at deres korpiger ku' SYNGE - wow!!! Jeg havde gåsehud i 10 minutter bagefter.

I dag får vi min søster og svoger på besøg med deres 2 yngste ... så ... der er noget mad der skal laves osv.... I'm on the fly....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh jeg så Pink Floyd Project i Middelfart i sommers. Højt og flot. De er bare gode. Så tæt på.

Lizelotte sagde ...

Ja kontorchef ... man skal bare lukke øjnene (bortset fra at de har LIDT svært ved Mother ... der går altså noget galt rytmisk, det lagde jeg også mærke til da jeg så dem i sommer på Kastellet i Fredericia...) - så er man der ... de er gode!