fredag, marts 23, 2007

Overlevelsesguide til børnefødselsdage

Ovenstående titel har jeg ledt forgæves efter på biblioteket.

I dag indtager 13 drenge i 11-års-alderen matriklen fra kl. 14.30 til 19.00.
Det bliver sikkert rigtig sjovt, men også dejligt, når de går hjem.

Kristian har nemlig fødselsdag i morgen. Han har glædet sig rigtig meget, både til i dag og i morgen. Min mor kommer og yder mig moralsk opbakning i dag - det er jeg glad for. Det er også LÆNGE siden hun var her sidst.

Send mig medfølende tanker i ovennævnte tidsrum...

10 kommentarer:

Lene sagde ...

De er hermed sendt ;-)
Vi havde stor glæde af at arrangere løb udenfor i terrænet, så de fik brændt noget krudt af.
Sådan en gang rollespil er vel heller ikke at foragte, blot ikke mor og mormor kommer til skade ;-)
Til lykke med ham i morgen og ha en rigtig god dag.
Og nu siger jeg det igen, du ser rigtig godt ud på dit nye billede, du ser ud som en, der kunne klare dobbelt så mange drenge i dag ;-)

Anonym sagde ...

Når nu du har skrevet den der bog, så vil jeg gerne købe et eksemplar!

Vi har samme udfordring næste fredag - de er 12 drenge i 8-års alderen.

Vi har valgt at flytte festen helt og aldeles udenfor på et stort areal i skoven. Så laver vi bål og rister pølser og brød. Vi må se, hvad vi ellers finder på, men 3 timer skal jo gå med et eller andet ;)

Lizelotte sagde ...

Jeg regner også med, at de skal være meget ude i det gode vejr.

Kristian har bestilt INGEN PLANLAGTE AKTIVITETER - ud over at vi skal riste skumfiduser... :-)

Lene sagde ...

uhm riste skumfiduser, hvorfor bor du så langt væk? og så lige med et par kiks omkring, man har vel været spejder ;-)

Lommen sagde ...

Tanker afsendt! :-) God weekend, Lizelotte!

Anonym sagde ...

Medfølende tanker er sendt. Netop Kristian, ingen planlagte aktiviteter. Så går der nok for meget pædagog i den :-)
God weekend Lizelotte

Anonym sagde ...

Jeg sender medfoelende tanker. Nu er I midt i det hele - det skal nok gaa, I skal nok komme igennem det. :-)

Lizelotte sagde ...

Vi mangler kun pizzaen - det har indtil videre været rigtig hyggeligt og ikke så meget som anløb til forhøjet blodtryk... de har faktisk været meget søde... :-)

Anonym sagde ...

Træt ???

MrsBaloui sagde ...

Ingen planlagte aktiviteter er nok meget godt i 11 års alderen, men som 8-årig er det OK. I sær hvis man kan få lidt indflydelse på indholdet af skattejagtens poster ;)

Håber I havde en dejlig eftermiddag :)