tirsdag, februar 27, 2007

Trætte underekstremiteter

Jeg har været ude at spinne i aften - i 2 timer. GAAAAB jeg er træt.

Mens vi var i fitnesscentret, lavede Bodil eksperimenterende tacokødsauce (med kokosmælk og citron??) - og gjorde salat osv. klar til aftensmaden. Jeg kunne godt lide det, men drengene gjorde klart, at de foretrækker den klassiske mexicanske smagsvariant. Ikke meget eventyr i dem :-)

I morgen - der skal jeg have en rigtig tøse eftermiddag/aften. Der er lagt op til kvindeos, når Michala og jeg skal se Colin Firth til vi styrter! Og vi skal nok også sladre lidt ind imellem...


Oplægget er "marathon-stolthed-og-fordom" - det skal nok blive godt. Ikke en trusse tør...

Jeg glæder mig allerede til at tilbringe tiden med denne stramtandede dame:

1mic sir den er go

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det kan jeg da godt forstå; hun ser nemlig lige så stramtandet ud som dig ;-)