onsdag, januar 03, 2007

Livsnyderen - ny på job

...eller ... sådan føltes det næsten i dag, da jeg var på arbejde for første gang siden midt i december.

De klarede den sq uden mig ... og det var rart at være tilbage igen. Der har været nok at se til - 100.000 mails og nyheder osv at læse igennem, og opgaver at tage fat på.

I aften skal jeg til generalforsamling i X-tetten. Vi er jo en forening - så vi holder generalforsamlinger, og vi er næsten allesammen med i bestyrelsen ... sådan ... !

Derfor kalder aftensmaden - det er hverdag igen...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Synger I dagsordenen igennem ;-)
Mit kor starter først i slutningen af januar, jeg var ellers så parat til give den hele armen i aften, øv

Anonym sagde ...

Heh, i langt de fleste foreninger er generalforsamlingen bare et udvidet bestyrelsesmøde hvor bestyrelsesmedlemmerne har mulighed for at medbringe deres ægtefæller.

Det er sgu da osse oftest gudsjammerligt kedeligt.

Lizelotte sagde ...

Vi er KUN en forening med generalforsamling fordi det kræves, for at vi kan låne kommunens lokaler ... og vi er IKKE spor rigide mht. at overholde diverse regler...