onsdag, december 27, 2006

Livsnyderen i familiens skød

Fysisk alder: 40 år og 8 måneder
Mental alder: ukendt . . .

Jo - jeg er hjemme hos min mor. Der er ikke andre steder, hvor jeg bare vælter ud af sengen, sætter mig til bordet og får kaffe og rundstykker serveret. Hvor jeg bare ser lidt forvirret ud, så når min mor at lokalisere det, der mangler på bordet, og hente det, inden jeg selv når så langt...

Jeg trøster mig med, at hun får samme service, når hun overnatter hos mig - og at det sker en del tiere end det modsatte.

I går holdt vi julefrokost hos min søster - det var hyggeligt, men puha, hvor får man meget at spise sådan en dag! I dag har min mor fødselsdag - og alle mine 3 søskende kommer her med deres familier til kaffe og til pizza bestilt udefra. Så bli'r der snakket! Højt og længe.

Det er den ene gang om året, hvor det normalt lykkes os at samles, og det er dejligt.

Hjemme har vi været uden internet. Strømmen røg i ½ time sidst på eftermiddagen den 25., og så har der ikke været forbindelse siden. Hvis den ikke er kommet af sig selv, når vi kommer hjem i aften, så må vi have ringet til TDC. Det er SÅ irriterende at være uden forbindelse til omverdenen!

Håber I andre nyder jeres juledage - lige så meget som livsnyderen gør.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Vi nyder og sender lykønskninger til din mor. ha det godt, det er dejligt. når familien samles.

Lizelotte sagde ...

Liselotte, dejligt at høre, at I nyder det - trods alt. :-)

Lene, jeg skal viderebringe lykønskningen. Er ved at overbevise min mor om, at hun skal kommentere hos dig - hun er en flittig læser på din blog :-)