søndag, november 05, 2006

Vintercup - november.

I går var vejret så dejligt, og jeg krydsede fingre for, at det holdt til i dag, hvor vi skulle køre første afdeling af vintercup med start i Erritsø.

Men nej. Det regnede i nat, og det regnede stadig i morges, da jeg stod op.
Bruno var for længst kørt - han skulle være ved Bakkeskolen tidligt i morges for at sætte borde op, for han er i det udvalg, som har med vintercup at gøre.

Trods alt gik det meget godt. Regnen stoppede næsten, inden Vibeke og jeg skulle starte kl. 10.28. Vi endte med 6 poster, heraf en svær orienteringspost, som gav ekstra. Alle spørgsmål rigtige. Men desværre undervurderede vi os selv, og kom for tidligt ind, 10 minutter. Vi kunne nok godt have nået den svære post, som vi overvejede.

Så ved vi det til næste gang.

Vi havde det sjovt, og vi er ret jævnbyrdige - lige dårlige til bakker og lige forsigtige/modige i skoven.

Bruno kørte solo - Carsten er desværre blevet syg, og måtte melde afbud til i dag. Jeg håber sørme, han snart bliver rask igen, den stakkel...
Bruno klarede sig dog fint - med 10 poster hængende som skalpe ved bæltet ... gid vi en dag bliver så gode og hurtige!

P1010652

Jeg glæder mig til december...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig også til december.

Det var en god debut i havde.

Lizelotte sagde ...

Ja - vi kunne faktisk have nået en post mere, men vi undervurderede os selv - og kom 10 minutter for tidligt ind. Ærgreligt.

Pia gjorde det da også ganske fint...