tirsdag, november 07, 2006

48 meningsløse spørgsmål

First name?
Liselotte

Were you named after anyone?
Nej - men jeg skulle egentlig have heddet Lotte. Så sagde min moster, at det var et hestenavn, og så blev jeg til Liselotte. Det er også i orden.

When did you last cry?
Det var over en bog jeg læste, hvor en tapper hund døde - pinligt, ja. ;-)

Do you like your handwriting?
Den kan både skrives og læses smertefrit - så det kan jeg.

What is your favorite lunchmeat?
Kylling. Gerne sammen med bacon!

If you were another person, would you be friends with you?
Ja. Hvem svarer egentlig nej til sådan et spørgsmål?

Do you have a journal?
Jeg skrev dagbog fra jeg var 7 til jeg var omkring 27. Nu blogger jeg - så der er er hul fra de 27 indtil februar i år :o)

Do you still have your tonsils?
Nix - mine mandler røg i 1990 efter jeg havde haft halsbetændelse med en måneds mellemrum i ½ års tid.

Would you bungee jump?
Ja for hulen - og jeg gør det en dag! Det tætteste jeg har været på, var sidste sommer hvor jeg prøvede at blive skudt ud i sådan et sæde i en elastik - det var VIIIIILDT sjovt!

What is your favorite cereal?
Havregryn ovenpå frugt, med skummetmælk og rosiner - uhm!

Do you untie your shoes when you take them off?
Som regel ikke.

Do you think you’re strong?
Som en bjørn.

What is your favorite ice cream flavor?
Karamel og kaffe.

Shoe size?
38

Red or pink?
Ligesom Regitze snupper jeg begge to. Til hver sin tid.

What is your least favorite thing about yourself?
Når jeg er for kujonagtig til at gå efter noget, jeg gerne vil.

Who do you miss the most?
Min far som døde i 1999.

What color pants, shirt and shoes are you wearing?
Sorte sweats, orangerød sweatshirt og sorte strømper - ingen sko. Jojo - det er slap-af-tid...

Do you want everyone to send this back to you?
Nej.

Last thing you ate?
En banan, da jeg kom hjem fra spinning kl. 20.

What are you listening to right now?
Lyden af Kristians kørespil ... hov, han skal da i seng!!

Favorite smell?
Brunos hud når han har ligget i solen - uhm.

Who was the last person you talked to on the phone?
Pyha - det var en kontakt i et af "mine" pengeinstitutter, på arbejde.

The first thing you notice about people you are attracted to?
Helheden. Om man kan mærke, hvem de er bag facaden.

Do you like the person you stole this from?
Jeg kan ihvertfald lide hendes blog og hendes kommentarer hos andre :-)

Favorite drink?
God rødvin. Når det er varmt - kold fadøl...

Favorite sport?
Vintercup på mountainbike!

Eye color?
Brune - den variant, der hedder "hazel" på engelsk.

Hat size?
Aner jeg ikke!

Do you wear contacts?
Ja. Jeg føler mig blind uden mine linser!

Favorite food?
Indisk i alle varianter.

Scary movies or happy endings?
Gysere - i rå mængder, tak.

Summer or winter?
En af hver, tak.

Favorite dessert?
Sveskekompot som min mor laver den - desværre giver den gyseligt meget tarmluft...

Who is most likely to respond?
En anden ekshibitionist...

Least likely to respond?
Bruno!

What books are you reading?
Lige pt. er det mest lette krimier - har købt en stak billigt.

What’s on your mouse pad?
Har ingen.

What did you watch last night on TV?
Nyheder og sport...

Favorite sounds?
Når mine børns stemmer er glade.

Rolling Stones or Beatles?
Beatles.

The furthest you’ve been from home?
USA.

What is your special talent?
Leder stadig efter det.

Where were you born?
I Dronningborg ved Randers.

Who sent this to you?
INGEN - jeg stjal det af Regitze!

2 kommentarer:

Regitze sagde ...

at blive skudt ud af et sæde i en elastik.. jeg tænkte nok, du var helt plimmelim:)
men du fik mig til at smile mange gange undervejs - tak for kik.

Lizelotte sagde ...

Jeg er gak i låget Regitze - med måde :-)

Selv tak!