torsdag, maj 11, 2006

Mine onsdagsveninder

Efter en lidt turbulent tid herhjemme, hvor jeg to onsdage i træk har måttet svigte min yndlingslast, X-tetten, hoppede jeg igår glad på cyklen og trillede til Middelfart.

Vejret var dejligt, og vi sad udenfor og snakkede lidt, inden vi gik ind og sang igennem.
Pt. øver vi "Hvem vil ikke gerne være kat" i det arrangement, man kan høre på cd'en Tangokat - den bli'r fed! Her sidder X-tøserne og slikker sol inden aftenens strabadser:

1x-tøser

Majbrit, Michala, Line og Karina...

1x-tøser 2

Susan, yours truly og vokalgruppens leder - Lone-bone...

Vi er ikke alene kjønne at se på - vi ka' sq osse synge ;-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jo! I er dejlige. Og JEG ved I kan synge. Jeg har jo hørt jer :o)

Lizelotte sagde ...

Tak Helle ;-) og det allerbedste er at vi bare har det så hyggeligt sammen ...

Anonym sagde ...

I ser godt nok ud til at have det sjovt sammen.
Kunne I ikke lave en lydstump til nettet :-)

Lizelotte sagde ...

pyha - det kunne vi nok godt. Jeg skal se hvad jeg kan gøre, Conny :-)

Vi hygger os, ja...