søndag, april 23, 2006

Sådan var min dag - not!!

Set på Jubii:

Dagens horoskop - lørdag den 22. april
En dag hvor du kommer tæt på en ven eller veninde. Man drikker sig fuld og deler livets sorger og glæder. Du røres let af andres situation og der nogle ekstra emotionelle strenge at spille på, når man er sammen.


Jeg har faktisk udelukkende været i Andreas' udmærkede selskab - hvis man undtager en enkelt kassedame hos Bilka - i dag, og vi var bestemt ikke fulde.

Til gengæld cyklede vi 44 km i det dejlige vejr. Det var ikke særligt emotionelt, hvis man ser bort fra Andreas' klagelyde de sidste 10 km. Han var træt. Men jeg synes egentlig, han var godt kørende, når man tænker på, at han aldrig har været på racer før.

Han så ellers ret tjekket ud i mit cykletøj... det passede ham næsten bedre, end det passer mig - måske fordi han har LIDT mere cykelrytterstatur end sin mor.

Men han var glad for mine brede skuldre da vi kørte hjemad i modvind - og jeg trak. ;-)

Ingen kommentarer: