tirsdag, april 04, 2006

Påskepileæg...

I går aftes var Bodil, Kristian og jeg til et blomsterbindingsarrangement nede på mit arbejde.
Det er der 2-4 gange om året, og det er faktisk ret hyggeligt.

Jeg er ikke den store blomsterbinder, men vores instruktør, som er en tidligere kollega, som har taget en blomsterbinderuddannelse, og nu har eget blomsterfirma (Pilen og Blomsten), er ret pædagogisk - så jeg ender altid med at gå glad hjem med noget, jeg selv synes er pænt.

Jeg har haft Bodil med flere gange, og det har været sjovt.
Denne gang skulle vi lave en dekoration med et påskeæg i pil - nogen pilegrene snoet sammen i tre ægformede cirkler som tilsammen udgør et tredimensionelt æg - og nogen blomster.
Uden egentlig at forvente et ja, havde jeg spurgt Kristian, om han også ville med. Det ville han rigtig gerne, og det viste sig, at han faktisk var rimeligt ferm på fingrene, og også syntes det var hyggeligt og sjovt.

Faktisk vil han gerne med en anden gang! Så det glæder jeg mig til - det er mest biografture og lignende, Bodil og Kristian og jeg på EN gang kan samles om!

Vi kom hjem med 3 flotte og meget forskellige dekorationer, som nu har fundet plads rundt om i vores hjem. Så nu er det næsten påske...!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sjovt nogle gang hvordan ens børn kan overraske :-)
Jeg er selv totalt håbløs til det med blomster og da især at binde noget som skal være pænt ! Til gengæld er min mand god til at holde blomster, købe nips etc. :-)
Godt at man kan supplere hinandens kvindelige og mandlige sider.
Jeg er nemlig god til at finde vej hvilket min mand er totalt håbløs til og derfor har han købt sig en GPS !