lørdag, april 22, 2006

Min hyggeaften i billeder!

Her har I en komplet fotorapport fra min hyggeaften i går.

Efter at ha' afleveret Andreas til fest, hentede jeg lidt aftensmad. Den bestod af dette - og uhmmm den smagte godt!

P1000056

Lidt senere så jeg en film og hyggede med en varm drik:

P1000060

Så var der Practical Magic på tv, og den så jeg (mens jeg også snakkede i telefon med Bruno i temmelig lang tid...). Bagefter var det tid til at lave min 100 meme færdig, og så gik jeg i seng.
Og nej, jeg sov IKKE ved mit nye kamera. Selvom jeg havde lyst til det.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu jeg alligevel er i gang med at kommentere på din blog, så kan jeg da lige spørge, hvad du syntes om Skeleton Key? Jeg mindes jeg fandt den lidt uhyggelig

Lizelotte sagde ...

signe, jeg synes faktisk, den var rimeligt uhyggelig... og man blev godt holdt hen i løbet af filmen, det var først til allersidst, jeg fandt ud af hvad der foregik.

Synes den var god... og jeg er sikker på Bodil (min datter) vil ELSKE den! :-)