lørdag, marts 25, 2006

Sæsonens første cykelmål

Jaja - jeg ved det - der går lidt cykel i den i dag!

Jeg har lige meldt mig til LadyTour i Herning den 27. maj.. det er spændende, at nogen har bestemt sig for at tage "kampen" op med Tøserunden med endnu et rent kvindeløb - vi har manglet sådan et her i Jylland!

Det er for DYRT at deltage i Tøserunden, og der er besværligt-langt derover. Og så er det lidt irriterende, at man starter 8000 cyklister hulter til bulter - i stedet for at starte motionister først og hyggecyklister bagefter. På den måde kommer man som motionist på racer til at ligge i 5. position over alle 112 km og overhale damer på "havelåger" i regntøj og med thermokande, som kører ca. 16 km/t ... det er lidt træls.

Jeg håber, at Lady Tour tager højde for det problem... når nu jeg kommer derop på den der nye racer, jeg har planer om at købe... :-)

Ingen kommentarer: