søndag, marts 19, 2006

Hvor blev den uge lige af?

Så er det søndag aften - endnu en uge er zappet forbi!

Vi havde en lovlig begivenhedsrig nat - med sløje børn og andet godt - så vi var lidt trætte i morges. Jeg var en tur på arbejde - der var lidt igangsætning, der skulle tjekkes - og imens så Bruno og ungerne formel 1 (hvad sker der for dem??).

I eftermiddag var jeg med X-tetten ude på et sangjob - vi sang et sæt til en 70 års fødselsdag. Dejligt publikum, det gik rigtig godt, selvom der kun var et keyboard (ikke noget klaver), og vi havde to afbud, så vi kun var 5. Resten af os var heldigvis ikke forkølede på stemmen, så vi kunne godt være vores optræden bekendt.

Vi aflyste øveaftenen på onsdag - det gør vi ofte efter et weekendjob - og det passer mig så fint, for Bruno skal til Belgien i denne uge (tirs-tors), og så bliver logistikken lidt presset onsdag aften.

Sidst på eftermiddagen kom Christina og Mette - det var sjovt at møde Mette, tak for besøget, piger! Hun er jo allerede godt i gang med tegnsproget, kan vi se :-)

Kristian er kommet på penicillin - vi var til vagtlæge med ham i dag, han har halsbetændelse.
Øv øv.

Og således er status, et halvt døgn før vi tager hul på den næste uge.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå, er I kommet godt i gang med denne uge?
Det var noget af en blandet week-end. Hurra for sangjobbet, hvor I gjorde mennesker glade.
Øv med penicillin - har den virket på Kristian?

Lizelotte sagde ...

Hej Conny.

Idag - onsdag - er Kristian ved at være ovenpå igen, og jeg regner med at han kommer i skole i morgen :-)

Desværre har både Bodil og jeg også været nede at ligge. Pyha .. vi er en samling bakteriehoteller!

Anonym sagde ...

Hø Hø, "bakteriehoteller". Den gemmer jeg lige til senere brug :-)